poniedziałek, 2 października 2017

Praca. Zostać czy odejść?

Dziś dzień w którym chciałam poinformować swoją przełożona, że chce odejść. Weszłysmy do pokoju, siadamy. Pada pytanie, o co chodzi? No to uśmiecham się i mówię, że Pani wie o co :)) na co pada odpowiedź, że wie.

No i jak się dowiedziałam "nie powinnam tego mówić, ale oddziały są najbardziej zadowolone z Twojej pracy" . Nie skromnie powiem, że tak przypuszczalam, bo moje koleżanki miały kilka trudnych sytuacji, a mnie to na szczęście ominelo.

No i mogłam zdecydować czy chce pracować jeszcze do końca umowy, czyli do końca października czy nie. Po czym dostałam propozycję, żebym pracowała tylko dwa dni w tygodniu kiedy mam wolne od uczelni, chyba, że sama będę chciała jakieś popołudnie gdzieś bliżej po uczelni. Że może w ten sposób będzie mi się lepiej pracować, jak będę miała trochę odpoczynku od pracy bo będę szła na tą uczelnie. I mam się zastanowić i do połowy października dać odpowiedź czy chce odejść, czy może jednak zostać.

No nie powiem, bo miło mi się zrobiło, że doceniają moja prace i że jednak komuś zależy na tym, żebym pracowała dalej ;)

A po za tym nie oszukujmy się, nie chce im się szkolić kolejnego pracownika i poświęcać mu czasu.

1 komentarz:

  1. Dziś nie łatwo o pracę wbrew temu co trąbią media... Dlatego posada jest ważna a skoro zostałaś doceniona może warto zostać

    OdpowiedzUsuń