niedziela, 1 października 2017

Intensywnie na najwyższych obrotach, czyli tak jak lubię.

Ostatnie dni mam wypełnione maksymalnie. Czyli jest tak jak lubię, czuję że żyję.

Napiętym do granic możliwości dniem, był czwartek.

Rano pojechałam na rozmowę rekrutacyjna. Chcę zmienić pracę, ponieważ w tej aktualnej wykańczaja mnie podróże komunikacja miejska, więc rozglądam się za czyms innym. Jak to powiedziała osoba, która mnie rekrutowala "jest Pani pierwsza, więc nie wiemy kto będzie dalej, ale na 90% może się Pani spodziewać zaproszenia na drugi etap rekrutacji" . No i tak się też stało, zadzwonili kolejnego dnia, a przede mną drugi etap we wtorek.

Później szybko wyjątkowo pojechałam do pracy samochodem. I powiem wam, że gdybym mogła nim jeździć nie na swój koszt, to byłaby to praca prawie idealna. Pogoda była super po tylu dniach deszczu, więc energia mnie rozpierala.

Wróciłam do domu, wyskoczyłam dosłownie na 4 minuty do łóżka i musiałam z niego tak samo szybko wyskoczyć, bo musiałam załatwić jeszcze jedna sprawę na mieście.

Później, pojechałam z siostra i szwagrem po jej samochód, bo się popsuł i potrzebny był kierowca.

Wróciłam do domu i już w biegu pakowalam torbę, bo umówiona byłam na tenisa z znajomym. Ci którzy obserwują mnie od jakiś 5 lat, mogą go jeszcze kojarzyć.

I powiem Wam... Uwielbiam grać w tenisa! Nie wiem dlaczego tak późno tego spróbowałam i żałuję, że nie mam osoby z którą mogłabym grać regularnie.

Po tenisie poszliśmy sobie na spacer i wróciłam do domu przed 22 w 100% spełniona, że wykorzystałam każda minute tego dnia.

I śmieje się z samej siebie, bo żeby się ze mną umówić, to na prawdę trzeba się teraz w kalendarz wpisać ;D ale z tego też się cieszę, bo to znaczy, że mam z kim się spotykać i spędzać miło czas ;)

Miłego kolejnego tygodnia! Mój na szczęście zapowiada się znowu bardzo intensywnie!

2 komentarze:

  1. Podziwiam Cię że potrafisz cały dzień być na takich obrotach

    OdpowiedzUsuń
  2. Intensywne dni łatwiej zapamiętać :)
    Powodzenia z tą rekrutacją :)

    OdpowiedzUsuń