czwartek, 6 października 2016

Małe wprowadzenie- czyli w skrócie co u mnie :)


Dzień dobry!
Wracam do blogowania. Bardziej ostrożniej niż ostatnio. Imiona pozmieniane.

W skrócie co u mnie:

1) Studiuję. II rok na kierunku... (jest tak mało popularny, że na razie nie podam jego nazwy), ale wydział zarządzania. Na tym kierunku jestem starostą swojej grupy i uwielbiam tę funkcję.
Od tego roku, rozpoczęłam również drugi kierunek - Zarządzanie. Głównie dlatego, że pierwszy semestr kropka w kropkę oceny będę miała przepisane. Więc niewielkim kosztem mogę pociągnąć dwa kierunki.

2) Aktualnie jestem na etapie poszukiwania stażu/ praktyki najchętniej w jakimś banku. A właściwie, to jestem w trakcie przygotowywania dokumentów, tak żeby były jak najbardziej rzetelne.

3) Jestem w związku. Niedługo, bo od niecałych 4 miesięcy, ale jestem w tym związku najszczęśliwsza na świecie. O czym nie omieszkam się pochwalić w późniejszych wpisach.

Te 3 punkty proszę potraktować jako wprowadzenie. Wszystko z czasem pociągnę dalej. Mam nadzieję, że po tej długiej przerwie znowu będę mogła liczyć na słowa otuchy, wsparcia jak i krytyki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz